Digitalisatie voor elke markt

Automatiseer het communicatieproces binnen jouw branche met het platform CooCoo. Bekijk hieronder welke soorten communicatieuitingen                                                    geautomatiseerd worden in jouw sector. 

De digitale reis biedt gemak, resultaat en kwaliteit voor patiënten

Zorg

Het communicatieplatform CooCoo helpt artsen, medewerkers, patiënten én de gewone bezoeker.

Vanuit het platform houdt je medewerkers betrokken via het intranet of een community app. De patienten en bezoekers worden op hun beurt ondersteunt met passende communicatieuitingen waarmee zij in aanraking komen voor, tijdens en na een bezoek aan het ziekenhuis. Denk daarbij aan digitale routebegeleiding op locatie, het ontvangen van uitlooptijden op de mobiele telefoon en het peilen van de klanttevredenheid.

Creëer loyale klanten

Retail

In de retail begint de klantreis al lange tijd niet meer bij binnenkomst in een winkel. Met CooCoo benut je alle contactmomenten met klanten.  Zowel voor, tijdens als na een aankoop, online en op locatie. 

Wek allereerst de interesse met social media posts, lok potentiële klanten naar je interactieve webshop en houdt hen vervolgens geboeid met een gepersonaliseerde nieuwsbrief. Bezoekers in de fysieke winkel stel je op de hoogte van de lopende aanbiedingen en leidt je naar de juiste kassa met narrowcastingschermen. Afrekenen? Dat kan ook met ons PoS systeem. Werk als laatst aan een duurzame klantrelatie met het gekoppelde loyaliteitsprogramma. 

Versterk zakelijke relaties

Zakelijke sector

Verspreid interne en externe content met het CooCoo platform online en op locatie, op een of meerdere kantoren. 
Maak contact met iedereen die door de deur stapt. 

Vorm met medewerkers een online community in de daarvoor bestemde app en betrek hen bij de organisatie. Betrek bezoekers door hen te ontvangen met entertainment of relevante informatie met digitale schermen. Leidt hen met gemak naar de juiste bestemming binnen je kantoor. Zit de dag erop? Meet na afloop met CooCoo de ervaringen van bezoekers. 

Wees online én offline zichtbaar voor reizigers en vergemakkelijk de reis 

Openbaar Vervoer

 Door de digitalisering van het openbaar vervoer ontsaan er steeds meer touchpoints die je kunt benutten. Op locaties zoals bushaltes en perrons maar ook online. In veruit de meeste gevallen  
 plannen reizigers namelijk hun reis alvorens zij voet zetten op een perron. 

Met CooCoo kun je op al deze momenten contact maken met reizigers. Ook kun je communicatiedoelstellingen behalen op het gebied van klanttevredenheid, branding en betrokkenheid.

Geef leerlingen een veilige online omgeving om informatie uit te wisselen

Onderwijs

Verspreid interne en externe content met het CooCoo platform online en op locatie, op een of meerdere kantoren. 
Maak contact met iedereen die door de deur stapt. 

Vorm met medewerkers een online community in de daarvoor bestemde app en betrek hen bij de organisatie. Betrek bezoekers door hen te ontvangen met entertainment of relevante informatie met digitale schermen. Leidt hen met gemak naar de juiste bestemming binnen je kantoor. Zit de dag erop? Meet na afloop met CooCoo de ervaringen van bezoekers. 

Til gastvrijheid in de horeca naar een nieuw niveau

Horeca

Maak van een bezoek in de horeca een onvergetelijke ervaring. Gebruik de koppeling met jullie boekingssyteem in het CooCoo platform om gasten te ontvangen met hun eigen of organisatie naam op een narrowcastingscherm in gereserveerde ruimtes of kamer(s).  Wijs hen hierna de weg naar hun bestemming binnen het gebouw en leg eventuele transacties vast met het PoS systeem. 
 

Specifieke branche vraag?

Vertel ons er meer over
boek een gratis consult